[cstex] csplain a WinEdt 7.0

Petr Olsak petr at olsak.net
Wed Oct 3 13:18:10 CEST 2012

On Wed, 3 Oct 2012, Řehoř J. Žáček wrote:

> Dobrý den,

> Moje problémy spočívají v tom, že nejsem schopen v této kombinaci nijak
> rozchodit češtinu. Zpracování souboru cstrip.tex od pana Olšáka csplainem
> proběhlo korektně.

Dobrý den,

nějak nerozumím tomu, když píšete, že zpracování souboru cstrip.tex
csplainem proběhlo korektně. V dokumentaci cstrip se na straně 1 praví:

Soubory cstrip.tex a cstrip.vrf prohlédněte ve svém editoru. Pokud uvedené
soubory v editoru nezobrazují správně všechna akcentovaná písmena české
abecedy, konvertujte tyto soubory do kódování, které je v souladu s
implementací národní abecedy na vašem operačním systému.

Jinými slovy: po takové konverzi vidíte v editoru správně třeba Ž, ť atd.
Co máte přesně v editoru vidět je řečeno na straně 3 v dodatku A
dokumentace.

Pak provedete csplain cstrip.

V dokumentaci se dále praví: ... stačí, abyste na obrazovce po spuštění
dvi prohlížeče na soubor cstrip.dvi viděli text, uvedený v dodatku D
tohoto dokumentu.

V tomto dodatku je samozřejmě vytištěno Ž, ť a další. To máte vidět v dvi
prohlížeči. Vy ale tvrdíte, že to tam nevidíte. Pak nechápu, v jakém
smyslu proběhl cstrip test dle Vašich slov korektně.

Zdravím

Petr Olšák