[cstex] csplain a WinEdt 7.0

Jaromír Kuben jaromir.kuben at unob.cz
Wed Oct 3 14:07:52 CEST 2012

Dobrý den.

Instalace soudobého TeXLive a funkc(nost s Winedt 5.4 je bezproblémová,
de(lal jsem to ne(kolikrát v poslední dobe( pod ru*znými verzemi Windows
vc(etne( 7. Ale Winedt 7 má podle svých domovských stránek jednu
novinku, pouz(ívá unicode. Nemu*z(e být problém v tom? To by znamenalo
správne( uzpu*sobit vstupní kódování na UTF-8 a vygenerovat nové formáty
tak, jak Vám pís(e p. Wagner. Zkuste pouz(ít jeho  fmtutil-local.cnf.
Zdraví
                 Jaromír Kuben