[cstex] csplain a WinEdt 7.0

Procházka Vladimír prochazka at asd-software.cz
Wed Oct 3 11:20:03 CEST 2012

Základem je lokalizovat místo problému. Zkoušel jste znovu vysázet nějaké Vaše dřívější dokumenty z příkazové řádky (úplně mimo WinEdt), u kterých víte, že máte správné kódování? Pokud to takové dokumenty přeloží špatně, pak je problém v TeXu či zobrazovači dvi souboru. Pokud se takové dokumenty přeloží a zobrazí dobře, pak je problém v WinEdt. Podle toho se pak dá postupovat a hledat dále.
Laďa