[cstex] OPmac -- makra pro (cs)plain, prvni verejna verze

Anton Surda fyzisurd at savba.sk
Fri Nov 30 14:29:01 CET 2012

Dobry den,

chcel by som podakovat p. Olsakovi za velmi pekny a prehladny balik makier
na
ulahcenie prace s plainTeXom. Na rozdiel of LaTeXu sa da v nom vyborne
orientovat. I ked si myslim, ze ten kto odolal zvodom LaTeXu odola aj
prechodu
od svojich stylov k OPmacu a bude ho brat skor ako zdroj inspiracie a
ucitocnych makier. Makra zrejme nie su chranene proti prepisaniu, takze bude
vhodne, ze pri postupnom preberani si ich mena aj zapamatame.

Pan Olsak nas vyzval k testovaniu a zda sa, ze nejake chybicky sa predsa len
najdu. Hned pri prvom prevzatom makre \afternoindent sa vyskytli mensie
problemy. Zrusenie
odstavcovej odrazky sa prenasa aj do dalsieho odstavca ak predchadzajuci
zacina italikou. V pripade

\afternoindent

{\it qwer} ty uiop

{\it asdf} gh jkl

zxcvbn mlk

vsetky odstavce zacinaju od kraja.
Dalo by makro \afternoindent este trochu vylepsit?

Zdravi a vopred dakuje

Anton Surda