[cstex] OPmac -- makra pro (cs)plain, prvni verejna verze

Petr Olsak petr at olsak.net
Thu Nov 22 22:53:32 CET 2012

On Thu, 22 Nov 2012, Karol Bujaček wrote:

> Dobry vecer,
>
> ...citace na literaturu...
> Takmer presne tak ako som chcel. Jedine co mi nesedelo bolo, ze som
> dostatocne rychlo nenasiel ako "skratit" zapis velkeho poctu odkazov typu
> [1,2,3,4,5] na [1-5]. ... Popri tom som zistil, ze ani v OPmac okamzite
> nedostanem odkazy na referencie v kompaktnom tvare [1-5]. Bolo by mozne
> tam tuto vlastnost ako volitelnu pridat?

Původně jsem počítal s tím, že to je natolik řídký požadavek, že to do
OPmac v rámci jednoduchosti maker dávat nebudu. Ale že jste to Vy, přidal
jsem to tam a doplnil v tom ohledu uživatelskou i technickou doumentaci.
Zapíná se to pomocí \shortcitations. Od verze beta (f) Nov. 2012.

V rámci další diskuse o okrajích, která proběhla v jiném mailu, jsem také
ještě hodně přemýšlel, zda do OPmac pravolevé okraje dát nebo ne. Nakonec
jsem dospěl k závěru, že ano, že je to natolik užitečné a ne zas tak
související s celkovým designem, že jsem to tam přidal a doplnil jsem v
tom ohledu uživatelskou i technickou dokumentaci. Od verze beta (f).

> ...generovani bbl...
> Pri dalsom spracovani mojho dokumentu pdfcsplainom vsak dostavam chyby,
> ktorym nie celkom rozumiem (v subore kus-logu.txt v prilohe).

Děkuji za upozornění na chybu. Opravil jsem to. Od verze beta (e).

> S pozdravom,
> Karol Bujacek

Zdravím

Petr Olšák