[cstex] OPmac -- makra pro (cs)plain, prvni verejna verze

Petr Olsak petr at olsak.net
Fri Nov 30 14:58:42 CET 2012

Dekuji za pekne zhodnoceni.

OPmac je ve verzi beta, tj. zatim v nem delam pomerne dost uprav na
zaklade vesmes vlastnich testu (moc jinych testeru bohuzel neni, ale
najdou se). V ramci techto praci jsem nyni dospel do verze beta (l) a v
historii verzi na konci opmac.tex se lze docist, ze ve verzi beta (k) jsem
opravil uvedenou chybu s \afternoindent. I tak dekuji za upozorneni. Jak
je mozne zjistit z historie opravy verzi, ruznych prehmatu tam bylo
vice.

Zdravim

Petr Olsak