[cstex] OPmac -- makra pro (cs)plain, prvni verejna verze

Ladislav Bitto Ladislav.Bitto at savba.sk
Wed Nov 21 10:41:20 CET 2012

> Drtiva vetsina uzivatelu chce TeX resp. LaTeX po_uzit_
> k sazbe svych akademickych clanku, a nechce
> se ucit zaludnosti makroprogramovani TeXu
> a "vracet se ke korenum TeXu". To je realita,
> ktera se myslim promitne i do ankety pana Bitta.

Aj ja si to myslim - ked vychadzam z tych dvoch ankiet. Na plaine ostal rovnaky pocet (narast iba o jeden), pricom odpovedi prislo skoro 2-krat tolko.  Bohuzial (alebo nastastie) je to tak, ze clovek hlada skoro vzdy lahsiu a rychlejsiu cestu. Toto sa netyka len TeXu, ale aj ostatnej ludskej cinnosti. Mozno OPmac prisiel trosku neskoro, ale moze sa stat, ze ludia to budu pouzivat.

Ladislav Bitto