[cstex] OPmac -- makra pro (cs)plain, prvni verejna verze

Petr Olsak petr at olsak.net
Tue Nov 20 14:46:57 CET 2012

On Tue, 20 Nov 2012, Ladislav Bitto wrote:

> Zdravim,
>

> ja mam podobny pocit, ako pan Hajtmar. Mat toto pred rokmi, asi by som ani
> nevedel, ze co je LaTeX - a lamal hlavu, ze ako upravovat veci.

Dobrý den,

Váš příspěvek i příspěvek pana Hajtmara mě překvapuje v tom, že je z něj
cítit vyloučení možnosti návratu k plainTeXu. To opravdu je ta cesta od
plainTeXu k něčemu jinému tak jednosměrná? OPmac jsem zveřejnil také
proto, abych umožnil ,,návrat ke kořenům TeXu``. Možná, že to byla příliš
vysoká ambice. Nebo možná ne, možná zjistíte, že OPmac je v mnoha ohledech
silnější než LaTeX, a přitom jednodušeji napsaný.

Zdravím

Petr Olšák