[cstex] Statistika (bylo: OPmac -- makra pro (cs)plain, prvni verejna verze)

Ladislav Bitto Ladislav.Bitto at savba.sk
Tue Nov 20 13:59:11 CET 2012

> To by urcite bylo zajimave. Mozna by byly zajimave i korelace mezi
> jednotlivymi otazkami.

Uvidim, kolko a ake odpovede pridu. Chcel by som vytvorit podobne grafy, ako v roku 2008. Data pozbieram a pripravim tak isto, ako minule - a kazdemu zaujemcovi dam aj k dispozicii, alebo ked sa uzna za vhodne, da sa to aj niekde vystavit, pripadne rovno to mozem potom poslat do konfery ako textovy subor.

V roku 2003 prislo 55 odpovedi a v roku 2008 skoro dvojnasobok, 90.

Ladislav Bitto

Ladislav Bitto