[cstex] OPmac -- makra pro (cs)plain, prvni verejna verze

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Mon Nov 19 16:00:22 CET 2012

Pane Olšáku.
Diky za informaci. V tuto chvíli sice nemám čas na nejaké testování
OPmac a navíc asi ani ta povedená makra moc nevyužiju, neboť už v plainu
dost dlouhou dobu nedělám a asi do budoucna ani moc dělat nebudu.
Každopádně si najdu někdy volnou chvíli a projdu tu technickou
dokumentaci, vytisknu a přiložím k TBN ať se něco přiučím.
V tuto chvíli jen zamačkávám slzu nad tím, že jsem makro OPmac neměl k
dispozici v době, kdy jsem většinu věcí dělal právě v csplainu....
Plainistům přeji hodně radosti z OPmacem uspořené práce...

Zdraví J.Hajtmar