[cstex] OPmac -- makra pro (cs)plain, prvni verejna verze

Ladislav Bitto Ladislav.Bitto at savba.sk
Tue Nov 20 10:30:08 CET 2012

Zdravim,

ja mam podobny pocit, ako pan Hajtmar. Mat toto pred rokmi, asi by som ani nevedel, ze co je LaTeX - a lamal hlavu, ze ako upravovat veci. Robil som uz 2 krat Texovu anketu - ze ako texujeme. Trend bol jasny ohladom formatu. V roku 2003 to bol pomer 38/24 pre LaTeX, ale v roku 2008 uz 76/25. A ked berieme aj ostatne nadstavby (context, amstex a ine), tak trend je este markantnejsi: 42/24 pre rok 2003 a 99/25 pre rok 2008. Ako by to bolo dnes neviem. Drzim palce, aby Vase makra nasli co najviac uzivatelov....

Ladislav Bitto