[cstex] OPmac -- makra pro (cs)plain, prvni verejna verze

Petr Olsak petr at olsak.net
Mon Nov 19 13:41:55 CET 2012

Vážení TeXisté,

pokračuji v plnění svých slibů a dovoluji si Vám oznámit, že jsem
zveřejnil makro OPmac na www stránce

    http://petr.olsak.net/opmac.html

Dosud byla tato stránka prázdná (odkazy neodkazovaly), ale od této chvíle
už odkazy směřují na beta verzi makra opmac.tex a jeho dokumentace.

Prosím zájemce, podívejte se na to a dejte mi případně vědět své pocity.
Také uvítám případné náměty na odstranění chyb či překlepů. V této
souvislosti ovšem upozorňuji, že technická dokumentace (42 stránek, co vám
to číslo připomíná?) je z mého pohledu v dosti surovém stavu, překlepy
budu ještě nějakou dobu čistit sám. Uživatelská dokumentace (18 stránek)
je už ve stavu, kdy ji za definitivní považuji.

Do začátku prosince bych byl rád, kdyby proběhly případné testy toho
makra, abych to mohl prohlásit za definitivní a mohl to zařadit do nového
balíku csplain.

Prvního prosince předvedu csplain i toto makro na setkání CSTUGu v Brně,
jak již zde bylo avizováno Petrem Sojkou. Máte možnost se na OPmac podívat
už nyní, abyste na přednášce byli v obraze, o čem to je.

Nechť vám OPmac slouží

Petr Olšák