[cstex] změna jména výstupního souboru

nonsense nonsense at volny.cz
Sun May 6 16:40:50 CEST 2012

Dne 6.5.2012 02:22, Robert Marik napsal(a)
> Mozna by pomohlo to jmeno napsat do nejakeho pracovniho souboru a
> potom ho pouzit v druhem pruchodu. Preklad by se nespoustel latexem,
> ale nejakym skriptem, ktery by se nejdriv podival, neni-li neco v tom
> souboru. Pokud ano, tak by pouzil prepinac jobname
>
> latex -jobname=y x
>
> vytvori y.dvi misto x.dvi
>
> Neni to primo odpoved, ale snad to pomuze vyresit problem.
Děkuji za reakce,
zkoušel jsem se prokousat postupem, který načrtnul p.Wager.  Bylo to nad
moje síly (hlavně) a čas, který jsem mohl problému věnovat.

uvedený postup mě také napadl při zkoumání stručné nápovědy via latex
--help, jen jsem si myslel, nevím už proč, že manipulace přímo z vnitřku
LaTeXu je taková nějaká lepší. Všechno má zřejmě své limity a určení.

Každopádně, děkuji za směry kudy se dále ubírat.

L.Vlček