[cstex] fontenc a dvipdf

Tomas Davidek Tomas.Davidek at cern.ch
Wed May 9 23:15:04 CEST 2012

Dobry den vsem priznivcum (La)TeXu,
    asi pred dvema tydny jsem posilal dotaz do konference, ale mozna to
zapadlo v dusledku svatku :-))). Dovoluji si proto poslat dotaz jeste
jednou:

    Pisu v cestine rozsahly dokument, pouzivam vstupni kodovani utf8. K
prekladu pouzivam cslatex, k prevodu do pdf dvipdf. Hlavicka dokumentu
vypada:
\documentclass[twoside,10pt]{book}
\usepackage[verbose,text={126mm, 198mm}]{geometry}
\usepackage{czech}
\usepackage[utf8]{inputenc}

Az potud to funguje dobre. Nyni ale potrebuji pridat nekolik vzoru
deleni ceskych slov, pridal jsem tedy
\usepackage[T1]{fontenc}
a prikaz hyphenation. Deleni dodatecnych slov pak zacne krasne fungovat,
ale nemohu jiz vytvorit pdf, dvipdf hlasi
Page 1 may be too complex to print
Page 1 may be too complex to print
Page 3 may be too complex to print
Page 6 may be too complex to print
Warning:  no %%Page comments generated.

Nevite nekdo prosim, co tahle hlaska presne znamena? Mohl by byt problem
treba v instalovanych fontech? Zkousel jsem pouzit i dvips, ale fonty
pak vypadaji rastrovane.....

Diky predem za jakykoli napad,

zdravi
          Tomas Davidek