[cstex] změna jména výstupního souboru

Robert Marik marik at mendelu.cz
Sun May 6 02:22:03 CEST 2012

2012/5/4 nonsense <nonsense at volny.cz>:
> dobrý den,
>
> když LaTeXem zpracuje vstupní soubor, tak výstupní soubor obvykle získá
> jméno podle jména vstupního souboru.
> To najdu v makru \jobname
>
> Je nějaká možnost změnit jméno výstupního souboru uvnitř zpracovávaného
> LaTeXového zdroje ? Hodilo by se mi, kdybych mohl něco jako přejmenovat
> výstup překladu nastavením, modifikováním výstupního názvu souboru uvnitř
> zdroje.

Mozna by pomohlo to jmeno napsat do nejakeho pracovniho souboru a
potom ho pouzit v druhem pruchodu. Preklad by se nespoustel latexem,
ale nejakym skriptem, ktery by se nejdriv podival, neni-li neco v tom
souboru. Pokud ano, tak by pouzil prepinac jobname

latex -jobname=y x

vytvori y.dvi misto x.dvi

Neni to primo odpoved, ale snad to pomuze vyresit problem.

R.M.