[cstex] fontenc a dvipdf

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Wed May 9 23:42:39 CEST 2012

Dne 9. května 2012 23:15 Tomas Davidek <Tomas.Davidek at cern.ch> napsal(a):
> [...]
> ceskych slov, pridal jsem tedy
> \usepackage[T1]{fontenc}
> a prikaz hyphenation. Deleni dodatecnych slov pak zacne krasne fungovat, ale
> nemohu jiz vytvorit pdf, dvipdf hlasi
> Page 1 may be too complex to print
> Page 1 may be too complex to print
> Page 3 may be too complex to print
> Page 6 may be too complex to print
> Warning:  no %%Page comments generated.
>
> Nevite nekdo prosim, co tahle hlaska presne znamena? Mohl by byt problem
> treba v instalovanych fontech? Zkousel jsem pouzit i dvips, ale fonty pak

Mate vektorovou verzi DC fontu? Ja si nejsem jist, zda vubec existuje.
Neznam moc dvipdf, ale je dost mozne, ze si s bitmapovymi fonty neumi
poradit.

Mimochodem, proc vlastne kvuli vyjimkam deleni zavadite DC fonty?
Vyhoda cslatexu (do jiste miry diskutabilni) spociva prave v pouziti
CS fontu v kodovani IL2, kde mely znaky s diakritikou nutne pro
cestinu a slovenstinu lepsi kresbu. Pokud opravdu chcete kodovani T1,
pak bych pouzil LM fonty a babelizovany LaTeX, protoze cslatex v tom
pripade uz nema zadnou vyhodu.

> Diky predem za jakykoli napad,
>
> zdravi
>         Tomas Davidek