[cstex] OT: Cislovani tabulek v bakalarskych a diplomovych pracich

Marcel Svitalský marcel.svitalsky at centrum.cz
Tue Mar 20 23:39:43 CET 2012

Dobrý večer.

Chcete názor, tedy názor: římské číslování není /nikdy/ chybou. :-) V
případě tabulek, obrázků apod. pak tím méně.

Zdravím
Marcel Svitalský

On 20.3.2012 22:32, Jaroslav Hajtmar wrote:
> Dobry den.
> Omlouvam se za OT ale rad bych znal vas nazor:
> Mohu se zeptat jaky mate nazor na rimske cislovani tabulek v
bakalarskych a diplomovych pracech?
> Mam na mysli cisla tabulek uvadenych nad tabulkami (napr. Tabulka VII:
blablabla ...) a samozrejme odkazy v textu na tabulky a konecne v
seznamu tabulek. Osobne mi to pripada dost osklive, ale ve (wordovych)
sablonach, ktere dodava fakulta to tak je nastaveno .. V praci je asi 15
tabulek a pripada mi to trochu jako ulet, kdyz se pak koukam na seznam
tabulek: