[cstex] OT: Cislovani tabulek v bakalarskych a diplomovych pracich

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Tue Mar 20 22:32:25 CET 2012

Dobry den.
Omlouvam se za OT ale rad bych znal vas nazor:
Mohu se zeptat jaky mate nazor na rimske cislovani tabulek v
bakalarskych a diplomovych pracech?
Mam na mysli cisla tabulek uvadenych nad tabulkami (napr. Tabulka VII:
blablabla ...) a samozrejme odkazy v textu na tabulky a konecne v
seznamu tabulek. Osobne mi to pripada dost osklive, ale ve (wordovych)
sablonach, ktere dodava fakulta to tak je nastaveno .. V praci je asi 15
tabulek a pripada mi to trochu jako ulet, kdyz se pak koukam na seznam
tabulek:

Tabulka I:
Tabulka II:
Tabulka III: