[cstex] import dat z externeho suboru do latexu - csvtools aleboine??

Michal Růžička xruzick7 at fi.muni.cz
Mon Oct 10 16:40:20 CEST 2011

Zdravím,

a nebylo by jednodušší převést na začátku CSV soubor např. Perl
skriptem např. do formátu LaTeX balíku keyval a až tu načíst do
LaTeXového dokumentu? Brání něco přenechání parsovacích prací jinému
nástroji než přímo TeXu?

S pozdravem
Michal Růžička

Dne 10.10.2011 16:23, peter knezel napsal(a):
> Zdravim,
>
> A)
> dakujem vsetkym za pomoc. Vsetky tieto prispevky sa podobaju na balik
> csvtools, ale zda sa mi, ze som asi nepopisal dost jasne problem, ktory
> by som chcel vyriesit.
> Ide totiz o to, ze z daneho xxx.csv suboru by som chcel importovat nie
> vsetky riadky, ale iba
> a) z konkretneho riadku bud udaj z jedneho pola alebo zo vsetkych poli
> b) udaj z hociktoreho pola hociktoreho riadku
>

> vstup.csv
> Meno, Adresa, DatumVstupu, PSC
> [...]

Michal Růžička <xruzick7 at fi.muni.cz>
OpenPGP key: https://www.fi.muni.cz/~xruzick7/pgp-klic/
Fingerprint: 1CB2 41B9 F029 4B47 EECD  9BDA 90C9 CEB0 524C DACB