[cstex] import dat z externeho suboru do latexu - csvtools aleboine??

peter knezel peter.knezel at gmail.com
Mon Oct 10 16:23:26 CEST 2011

Zdravim,

A)
dakujem vsetkym za pomoc. Vsetky tieto prispevky sa podobaju na balik
csvtools, ale zda sa mi, ze som asi nepopisal dost jasne problem, ktory by
som chcel vyriesit.
Ide totiz o to, ze z daneho xxx.csv suboru by som chcel importovat nie
vsetky riadky, ale iba
a) z konkretneho riadku bud udaj z jedneho pola alebo zo vsetkych poli
b) udaj z hociktoreho pola hociktoreho riadku

vstup.csv
Meno, Adresa, DatumVstupu, PSC
jano, Jiraskova 4, 21-jan-2002, 433 22
robo, Nedbalova 42, 3-okt-2005, 433 11
erik, Misikova 422, 28-dec-2020, 333 22

Vsetky Vase prispevky spracuju cely vstup.csv subor a ja by som chcel mat
moznost si vybrat a
importovat hociktory prvok:
 napr.
3. prvok z 1. riadku ==\insertDatumVstupu[1]=21-jan-2002
2. prvok z 3. riadku ==\insertAdresa[3]=Misikova 422
1. prvok z 3. riadku ==\insertMeno[3]=erik

B)
Este ma napadlo, ci by sa dalo pouzit dajaky vyhladavaci prikaz podobne sql
prikazu, na zaklade ktoreho
by sa importovali hodnota (alebo hodnoty).

\insertMeno where Meno="robo" #vloz iba meno, ked Meno=""robo"

alebo

\insert where PSC="*433*" #vloz vsetky riadky, pri ktorych PSC obsahuje
string 433

peter