[cstex] import dat z externeho suboru do latexu - csvtools aleboine??

peter knezel peter.knezel at gmail.com
Mon Oct 10 16:55:59 CEST 2011

Nuz nebol by to velky problem. Hladal som ale taky sofistikovany balik,
ktory to dokaze spravit.
Ide o to, aby clovek nemusel pouzit este extra utilitky.

Konkretne mi islo o to, ze ak sa mi dostane do ruky tabulka s riadkami a
stlpcami, tak jednoduchym prikazom z neho
vytiahnem hociktory prvok. A ak sa da, tak pomocou dajakeho baliku.

peter