[cstex] LaTeX pro pragmatiky

Pavel Satrapa pavel.satrapa at tul.cz
Thu Jun 30 19:17:00 CEST 2011

> Bylo by to fajn.
> U lshort-czech jsme zadali o vyjimku na zarazeni do DVD. Tam by to uz
> radove 10 dni nemelo jit. Jak mi psal Zdenek Wagner, prislo by se jen o
> to DVD, zarazeni mezi aktualizace TeX Live by nemel byt problem. O
> zkusenostech se zverejnenim balicku na CTANu chci rici par slov na
> TeXperience, ale bude-li mit pan Satrapa zajem, poslu mu je v predvoji
> mejlikem.
> Volba pisma je fajn, jen je tezke rici, jestli nepadne navrh na zmenu,
> kdyz jsou to pisma komercni. To by si bezny smrtelnik ze zdrojovych kodu
> [...]

Děkuji za vstřícné reakce. Ambice ohledně TeX Live jsem rozhodně neměl a
nerad bych to uspěchával. Zatím spíš nemám odvahu zveřejnit zdrojový
text, abych nebyl za čuňátko - na pár místech jsem si pomáhal dost
nesystémově. V prvních reakcích už také padly návrhy na nějaké doplňky.
Dal bych tomu čas na usazení.

Zkušenosti s CTANem samozřejmě uvítám.

Přeji všem pěkný den
Pavel Satrapa