[cstex] LaTeX pro pragmatiky

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Thu Jun 30 09:16:34 CEST 2011

Dne 30. června 2011 9:04 Pavel Striz <striz at fame.utb.cz> napsal(a):
> Bylo by to fajn.
>
> U lshort-czech jsme zadali o vyjimku na zarazeni do DVD. Tam by to uz radove
> 10 dni nemelo jit. Jak mi psal Zdenek Wagner, prislo by se jen o to DVD,
> zarazeni mezi aktualizace TeX Live by nemel byt problem. O zkusenostech se
> zverejnenim balicku na CTANu chci rici par slov na TeXperience, ale bude-li
> mit pan Satrapa zajem, poslu mu je v predvoji mejlikem.
>
> Volba pisma je fajn, jen je tezke rici, jestli nepadne navrh na zmenu, kdyz
> jsou to pisma komercni. To by si bezny smrtelnik ze zdrojovych kodu (byly by
> zpristupneny) stezi vygeneroval.

Nejsem si jist, jak je to na TeX Live ohledne dokumentace, ale obecne
vse musí byt dostupne a volne siritelne ve zdrojacich. Je tedy mozne,
ze by to nebylo akceptovatelne, ale vlozeni na CTAN je bez problemu a
mozna by to mohlo byt alespon v TL contrib.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/