[cstex] LaTeX pro pragmatiky

Pavel Striz striz at fame.utb.cz
Thu Jun 30 09:04:03 CEST 2011

Bylo by to fajn.

U lshort-czech jsme zadali o vyjimku na zarazeni do DVD. Tam by to uz radove 10 dni nemelo jit. Jak mi psal Zdenek Wagner, prislo by se jen o to DVD, zarazeni mezi aktualizace TeX Live by nemel byt problem. O zkusenostech se zverejnenim balicku na CTANu chci rici par slov na TeXperience, ale bude-li mit pan Satrapa zajem, poslu mu je v predvoji mejlikem.

Volba pisma je fajn, jen je tezke rici, jestli nepadne navrh na zmenu, kdyz jsou to pisma komercni. To by si bezny smrtelnik ze zdrojovych kodu (byly by zpristupneny) stezi vygeneroval.

Hezky den od PS