[cstex] instalacia latex z diskiet - dos emulacia pod WindowsXP

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Fri Feb 4 10:49:45 CET 2011

Dne 4.2.2011 10:24, peter knezel napsal(a):
> Dobry den prajem,
>
> chcel by som vyskusat v dos emulatore latex pre dos.
> Ak si dobre spominam, mala by existovat sada diskiet (5??), pricom 5. si
> mozno vyziadat od CSTUG.
> Aspon tak som to kedysi cital - ale stratil som linku.
>
> Moze mi niekto pomoct?
>
> Vdaka.
>
> peter knezel

Dobrý den,

myslím, že ty disketové distribuce emTeXu byly nejméně dvě. Ta starší
(snad opravdu na pěti disketách) obsahovala jen LaTeX 2.09, novější měla
i LaTeX 2.e a byla myslím na více disketách. Na té páté disketě byl
tuším nějaký non-free editor (csed ?) na který měl CsTUG licenci.

Také je dobré vědět, že tam byly vynikající Mattesovy drivery, ale
nebyly takové věci, které dnes považujeme za samozřejmost, jako třeba dvips.

Určitě mám někde v archivu jak instalaci, tak i ty diskety, ale z
technických důvodů to teď nemůžu hledat.

S pozdravem,

Luboš Kloc