[cstex] instalacia latex z diskiet - dos emulacia pod WindowsXP

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Fri Feb 4 11:48:07 CET 2011

2011/2/4 Matej Kosik <kosik at fiit.stuba.sk>:

> Nejedná sa náhodou o emTeX?
> http://math.feld.cvut.cz/ftp/cstex/emtex

Správný odkaz, ale není tam rsxnt. Přiložený emxrsx funguje v pravém
DOSu a Win3.x.

K nastavní, pokud si pamatuju, bylo nutné cestu s EXE přidat do PATH,
nastavit EMTEXDIR, pokud byl jinde než v c:\emtex, a musela se
nastavit do nějaké proměnné cesta k rsxnt.exe, to bylo vše. Další
environmentální proměnné sloužily pro různé spciality (já jsem určitě
měl nastaven EMXOPT a EMTEXOPT) a cvičil jsem s TEXINPUT kvůli
přepínání LaTeX2.09/LaTeX2e.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/