[cstex] jak si vylepsit prostredi pro TeXovani

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Tue Feb 1 18:09:35 CET 2011

2011/2/1 Petr Olsak <petr at olsak.net>:

> Vážení příznivci TeXu
>
> v nedávné době jsem přešel na jiný editor, který používám při TeXování.
> Pro pohodlnou realizaci cyklu "editor -> TeX -> kuk-na-výsledek"
> jsem si připravil bashový skript texloop, který mi poskytuje daleko
> větší komfort než jsem měl, když jsem totéž dělal Emacsem.

Díky za článek. Emacsem jsem se nikdy neprokousal, gvim sice umí něco
trochu lépe než vim, ale nejhorší je, když zapomenu přepnout režim a
stisknu P. Pak se mi do textu nakopíruje nějaké ptákovina, nebo tečku
a provede se nějaká akce, kterou jsem nechtěl (jednou jsem si toho
nevšiml a ta ptákovina pak byla vytištěna v knize). Donutilo mě to k
tomu, že všechny TeXové zdrojáky mám v subversion především proto,
abych mohl snadno kontrolovat, zda mi gvim nedal do textu ptákoviny,
nebo něco nesmazal. Editor joe jsem před pár lety zavrhl, protože toho
uměl málo, ale zdá se, že bych mohl změnit názor a zkusit to znovu.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/