[cstex] jak si vylepsit prostredi pro TeXovani

Petr Olsak petr at olsak.net
Tue Feb 1 17:24:57 CET 2011

Vážení příznivci TeXu

v nedávné době jsem přešel na jiný editor, který používám při TeXování.
Pro pohodlnou realizaci cyklu "editor -> TeX -> kuk-na-výsledek"
jsem si připravil bashový skript texloop, který mi poskytuje daleko
větší komfort než jsem měl, když jsem totéž dělal Emacsem.

Kdo má zájem si vylepšit prostředí (v UNIXu), ve kterém připravuje svá
TeXová díla, může mrknout na stránku:

    http://petr.olsak.net/texinunix.html

Je tam ke stažení nejen skript texloop, ale také konfigurace k editoru a
popis prostředí. Navíc jsem k tomu přidal článeček o skriptu texloop
s neformálně psanou přílohou ,,Konečně končím s Emacsem``.

Kdo se chce rozptýlit a případně se inspirovat, jak se dá pracovat
s TeXem, má možnost se na článeček podívat.

Zdravím

Petr Olšák