[cstex] jak si vylepsit prostredi pro TeXovani

Jan Prichystal jprich at pef.mendelu.cz
Wed Feb 2 07:13:02 CET 2011

Díky za zajímavé vylepšení, se zájmem jsem se na to podíval.
Sám používám editor vim ve spolupráci s prohlížečem evince.
Evince má tu výhodu, že PDF soubor sleduje a automaticky přenačte
při každé změně, takže odpadá nutnost posílání signálu.
V editoru vim mám překlad také namapován na jedinou klávesu
a v případě, že PDF výstup ještě nemám otevřený, je možné
tak učinit. Pokud už PDF prohlížím, jen se aktualizuje.

	Jan Přichystal