[cstex] makro scancsv-latex.tex

nonsense nonsense at volny.cz
Thu May 13 18:53:57 CEST 2010

Dne 13.5.2010 11:09, Zdenek Wagner napsal(a):

mate-li zajem se timto "prokousavat", rad vam to cele poslu ke kritice...
> To muze byt prave pricina problemu. TeX je omezen tim, ze pocet
> ciselnych registru je maximalne 256. Jestlize si pridelujete spoustu
> novych registru pomoci \newcount ci \newcounter, pak muzete limit
> prekrocit. To take rika chybova zprava z Vaseho prvniho mailu, takze
> podle me ta chyba vubec neni ve scancsv, ale nekde uplne jinde. Stejne
> omezeni plati pro dalsi typy registru. Myslim si, ze eTeX takto prisne
> omezeni nema, ale nejsem si s tim zcela jist.

Uz jsem "dostal vynadano" od p.Olsaka, asi ho popudilo, ze jsem
neopravnene "osocil" jeho makro i kdyz si myslim, ze neosocil. Timto se
mi jeste jednou omlouvam, ale cele to vzniklo jako shoda nahod. Jeho
makro bylo posledni, ktrere jsem v dokumentu zavadel a tak se to
projevilo jako u prvniho.
Moje puvodni (spatne) podezreni bylo na nejake zmeny v update systemu,
ale uz mi nadavali i hure a za mnohem mensi "provineni", takze jsem
celkem zvykly...
:-)
A postupne zacnu tyto deklarace cistit a omezovat, jakmile se presuneme
v case do zacatku cervna...
Taky budu muset asi prehodnotit nektere pristupy k tvorbe maker, ale
takovy uz je zivot, skoro jako podle Murphyho.
:-)

Kazdopadne dekujim nohokrat za pomoc