[cstex] makro scancsv-latex.tex

Petr Olsak petr at olsak.net
Thu May 13 19:48:43 CEST 2010

On Thu, 13 May 2010, nonsense wrote:

> Dne 13.5.2010 11:09, Zdenek Wagner napsal(a):
>
> mate-li zajem se timto "prokousavat", rad vam to cele poslu ke kritice...
>>
> Uz jsem "dostal vynadano" od p.Olsaka, asi ho popudilo, ze jsem
> neopravnene "osocil" jeho makro i kdyz si myslim, ze neosocil.

Dobry den,

nevim, jak mam rozumet uvozovkam a textu v nich uvedenem "dostal
vynadano". Rad bych s dovolenim upresnil, jakou melo to "vynadani"
formu:

: ... Me makro scancsv alokuje dve takove promenne. Neni mi tedy jasne,
: proc kolaps prekladu pricitate zrovna pritomnoti tohoto makra. Ostatni
: makra, ktera do dokumentu zavadite, alokuji zbylych 254 promennych.
: Nejsou na vine nahodou spise ony?

Ponecham na ctenarich, zda je mozne tento text chapat jako "nadavani".

Zdravim

Petr Olsak