[cstex] makro scancsv-latex.tex

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Thu May 13 11:09:11 CEST 2010

2010/5/12 nonsense <nonsense at volny.cz>:
> Dekuji za nabidku,
> ale
> obavam se, ze "system", ktery jsem si vymyslel by vas asi privedl k
> velmi blizko k infarktu, nebo necemu podobnemu...
> Nebot je to psane "ala pascal". Neni to jeden zdrojak, ale cela soustava
> vselijak propletenych casti maker, ktere se do sebe skladaji. Ncmene,
> mate-li zajem se timto "prokousavat", rad vam to cele poslu ke kritice...
> :-)

To muze byt prave pricina problemu. TeX je omezen tim, ze pocet
ciselnych registru je maximalne 256. Jestlize si pridelujete spoustu
novych registru pomoci \newcount ci \newcounter, pak muzete limit
prekrocit. To take rika chybova zprava z Vaseho prvniho mailu, takze
podle me ta chyba vubec neni ve scancsv, ale nekde uplne jinde. Stejne
omezeni plati pro dalsi typy registru. Myslim si, ze eTeX takto prisne
omezeni nema, ale nejsem si s tim zcela jist.

> přeji pěkný den

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/