[cstex] DVI -> doc

Ladislav Bitto Ladislav.Bitto at savba.sk
Tue Jan 26 10:12:39 CET 2010

Zdravim,
neviem urcite, lebo ho nemam. Ale cital som, ze pod Vistou WORD7  (ci aka je najnovsia verzia) uz dokaze ulozit subor vo formate PDF. Keby vedel to aj precitat po sebe, tak by asi zvladol nacitat aj PDF inde vyrobene. To by vsak bola mozno uz rozpravka na dobru noc. Alebo mozno, ze to niekedy bude.
ZdravimLadislav Bitto