[cstex] DVI -> doc

peter knezel peter.knezel at gmail.com
Mon Jan 25 15:59:21 CET 2010

Zdravim,

ja by som k tomu iba dodal, ze aj hyperlatex robi konverziu z tex do html
formatu.
Ako opcia sluzi dokonca aj vystup do pdf.

Skoda, ze zatial nikto nereagoval na moj problem s nastavenim pod WindowsXP.
Predpokladam, ze vacsina ludi pouziva bud linux alebo namiesto MikTeX
TeXLive
Pod linuxom mi to funguje.
S pozdravom,

Peter Knezel