[cstex] DVI -> doc

Petr Mikulik mikulik at physics.muni.cz
Mon Jan 25 14:47:29 CET 2010

> Mám èlánek v PlainTeXu plný vzorcù a vydavatel jej chce ve formátu .doc Sehnal
> jsm si ABBYY fine reader a provedl konverzi .pdf, ovšem už pøítomnost indexù
> znemožnila programu rozpoznat text správnì a pokud jsme chtìl v textu každou
> matematiku oznaèit jako obrázek, sazba se ropzpadala jako stará omýtka.
>
> Oznaèil jsem všechny stránky jako obrázky celé (jedna strabna jeden obrázek).
> Výsleddek byl skvìlý, skoro tak dobrý, jako pùvodní DVI. Ale vydavatel není
> spokojen, argumentuje, že s textem nemùže manipulovat.

> [...]

Podle mne je nejlepsi konverze (la)tex => html => odt/doc

Do html velmi dobre konvertuje tex4ht, napr. prikazem
	htlatex blabla.tex
Vysledek blabla.html nacist do OpenOffice a ulozit jako odt nebo nacist do
Wordu a ulozit jako doc.
Komplikovane vzorce jsou ulozeny jako obrazky, jednodussi (napr. promenne)
jako obycejny text.

---
Petr Mikulik