[cstex] DVI -> doc

Pavel Striz striz at fame.utb.cz
Mon Jan 25 13:54:05 CET 2010

Sumar konvertitek tam a zpet naleznete na
http://www.tug.org/utilities/texconv/textopc.html, resp.
http://www.tug.org/utilities/texconv/pctotex.html

Prakticke zkusenosti nemohu napsat, neb odmitam cokoliv predat ze svych
rukou v DOC formatu. Obcas nasavam do TeXu z ODS, ale to mam vlastni
primitivni konvertitko XML/HTM -> TeX.

Zkuste premluvit vydavatele at akceptuje Vasi praci v PS/PDF, pripadne at
Vam napise, co si preje upravit a zmenit.

ps s pozdravy