[cstex] DVI -> doc

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Mon Jan 25 14:44:19 CET 2010

Ja osobne to delam, kdyz neni zbyti (coz je docela casto ale ne do Wordu
ale do Scribusu :-) takto:

1. Vysazim si samostatne rovnice ci vzorce na samostatne stranky (pri
vypnutem cislovani stranek! - kvuli naslednemu orezu)
2. Vygeneruju vicestrankove PDFko.
3. Utilitkou PDFCROP oriznu ty stranky tak, aby na nich zustaly pouze ty
vzorce.
4. Nejakou utilitkou rozdelim "vicestrankove" (ted spis jen
vicevzorcove) PDFko na samostatne PDF "stranky" = "PDF obrazky".

Vysledkem je PDFko v "superkvalite", ktere ja vkladam do sazby v sazecim
programu (v tomto pripade Scribus) do Wordu se musi pak prevest asi do
EPS (nemam poradne prakticky vyzkouseno - jen jsem to kdysi delal zkusmo
jestli to jde)..
Vysledek takoveho nerozdeleneho "vicestrankoveho=vicevzorcoveho" PDFka
posilam v priloze ... je to otazka par minut ... staci navkladat mezi
vzorce ci rovnice prikazy pro odstrankovani, takze "to nic nezere"...

Jak jsem psal, PDFko asi pak budete muset pro potreby Wordu  prevest do
EPS (viz rada p. Wagnera) , protoze pokud si dobre vzpominam, tak primy
import PDFka do wordu nebyl u mne bez problemu (v novejsich verzich
wordu to mozna uz jde..)

J.Hajtmar