[cstex] DVI -> doc

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Mon Jan 25 14:59:04 CET 2010

2010/1/25 Jaroslav Hajtmar <hajtmar at gyza.cz>:
> [...]
> (nemam poradne prakticky vyzkouseno - jen jsem to kdysi delal zkusmo jestli
> to jde)..
> Vysledek takoveho nerozdeleneho "vicestrankoveho=vicevzorcoveho" PDFka
> posilam v priloze ... je to otazka par minut ... staci navkladat mezi vzorce
> ci rovnice prikazy pro odstrankovani, takze "to nic nezere"...
>
> Jak jsem psal, PDFko asi pak budete muset pro potreby Wordu  prevest do EPS
> (viz rada p. Wagnera) , protoze pokud si dobre vzpominam, tak primy import
> PDFka do wordu nebyl u mne bez problemu (v novejsich verzich wordu to mozna

Novejsi Word umi i nacist EPS (nekdy). Bohuzel mi pri nacteni EPS
chcipne. Nastartuju ho znovu, udelam stejnou sekvenci prikazu, a
chcipne. Nejpozdeji pri 5. pokusu se obrazek nacte a jde to ulozit.
Pak zacnu nacitat dalsi obrazek, obvykle Word chcipne, ale nejpozdeji
do dalsich 5 pokusu tam jsou 2 obrazky. OpenOffice pri cteni EPS
nechcipa.

Program pdftops umi prekonvertovat jen jednu stranku, kterou si
vyberete pomoci -f (first) a -l (last), samozrejme musi platit
first==last. Pocet stran se da zjistit programem pdfinfo, takze lze
vse automatizovat.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/