[cstex] DVI -> doc

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Mon Jan 25 16:28:51 CET 2010

Pokud jde o orezavani, tak utilitka PDFCROP (soucast TexLive) vse dela
naprosto automaticky, takze staci napsat pdfcrop file.pdf ... a ona si
vse automaticky vypocita a orizne - i proto jsem psal, ze tam nesmi byt
cisla stranek, protoze potom si pdfcrop mysli, ze cislo stranky je
soucasti vyrezavaneho boxu ...

J.Hajtmar