[cstex] (Lehce OT?) Formátování (La)TeXem do textového souboru?

Michal Sojka sojkam1 at fel.cvut.cz
Tue Jan 19 10:13:06 CET 2010

On Tuesday 19 of January 2010 08:45:52 Procházka Lukáš Ing. - Pontex s. r. o.
wrote:
> Zdravím v konferenci,
>
> chtěl bych se zeptat, jestli někdo náhodou neřešil výstup z (LaTeXu) do
>  "hezkého ASCII výstupu".
>
> Co tím myslím - viz stránka: http://www.ietf.org/rfc/rfc0822.txt?number=822
>
> Zkrátka jde mi o nějaký procesor - (La)TeX, který načítá svůj zdroják, nebo
>  NĚJAKÝ JINÝ program, který čte nějaký textový soubor (nebo třeba stdin) -
>  a výsledek zapisuje do "ASCII souboru"; aby ten procesor generoval textový
>  výstup s "nějakou štábní kulturou", např. (jak je vidět v ukázce):
>
> -	hlídá počet stránek, doplňuje hlavičku i patičku na stránku,
> [...]

Zdravim,

prvni dva body jsem nikdy nepotreboval, ale s trochou hlledani na internetu by
se mozna neco naslo. Pro prevod LaTeXovych dokumentu do ASCII delam nejprve
prevod do HTML (napr. pomoci programu hyperlatex) a vysledek prevedu do ASCII
pomoci "lynx -dump".

Jiny prevadec HTML->ASCII by mohl umet to co potrebujete.

Michal Sojka