[cstex] xe(la)tex example - MS Word??

Vit Zyka vit.zyka at gmail.com
Tue Jan 19 08:31:54 CET 2010

Dobry den,

pred par lety vznikl za CSTUG prilozeny dokument. Netykal se boje s
Wordovymi praktikami, ale zvyklosti s psanim diplomek na psacim stroji.
Mozna by stalo za to ten dokument oprasit a upravit. Verim, ze takovy
text by vybor schvalil. Vaha oficialniho Sdruzeni by mohla pomoci.
Prikladam i zdrojak, kdyby nekdo mel chut ten text upravit.

Otazkou je, zda zadavatelum nejde ani tak o typografii, jako mit text
snadno dostupny pro vlastni pouziti...

Vit Zyka