[cstex] xe(la)tex example - MS Word??

Frederick Rooks fredrooks at gmail.com
Fri Jan 15 18:38:57 CET 2010

Oponentovi jde hlavně o obsah a úpravu, ne o bazírování blbostech
vymyšlených druhými (vymyslí si svoje, když už), a nepodobnost s
výstupem z MS Wordu jedině uvítá, pokud se mu práce bude dobře číst.
Školitel, pokud je silným a respektovaným jedincem, by měl zajistit,
aby kvalitně vysázená práce byla přijata. U nás na Přírodovědě máme
taková pravidla, že například moje diplomka by nemohla nikdy projít,
kdyby se na ně hledělo. Ta pravidla jsou na to, aby práce měly určitou
minimální úroveň; překročení kvality přece nelze vnímat jako
nedostatek.

F. Rooks