[cstex] xe(la)tex example - MS Word??

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Fri Jan 15 18:29:43 CET 2010

Jejda, to zní sqěle ....

Na druhou stranu si dost dobře nedovedu představit nějakého studenta VŠ,
jak přesvědčuje svého školitele a oponenty své práce o tom, že ta
diplomka vysázená pomocí fakultou doporučené šablony ve Wordu 97 (resp.
odpovídájící typografickým pravidlům z ní (této šablony) vycházejících)
vypadá daleko hůř než jeho práce vysázená např. LaTeXem...

Studenti nebudou riskovat, ze se do jejich prace bude trefovat nekdo
kvuli tomu, že hlavní nadpisy nejsou vytisknuty zrovna tímto fontem a
nejsou vycentrovány a popisy tabulek nejsou nad tabulkou, ze nahore i
dole ma byt oddelovaci cara atd atd... (coz lze jiste TeXem zajistit) ...

Zmenu pristupu skoly (fakulty) k sazbe diplomek a bakalarek mohou
prosadit jen "silni a respektovani jedinci" z rad ucitelu nebo vedoucich
pracovniku na prislusnych skolach

J.H.