[cstex] Problém s vyhodnocováním \if... uvnitř []

Procházka Lukáš Ing. - Pontex s. r. o. LPr at pontex.cz
Mon Jan 11 16:44:33 CET 2010

... Děkuji panu Wagnerovi za vysvětlení i za návrh řešení.

Zdravím

Lukáš Procházka

PS:

Doufám, že mi pošta z konference bude i nadále chodit - "vysypal se" mi
počítač, takže jsem teď pár dní improvizoval.

O nějakém "podivném" přechodném stavu svědčí zpráva, kterou jsem včera
dostal... Snad už "se to spravilo".

On Sun, 10 Jan 2010 17:59:04 +0100,
<cstex-bounces+fd701e91588511000f7dee750fe445e685aca862 at cs.felk.cvut.cz>