[cstex] Lokalizace balíčků fancyref a příp. varioref

Procházka Lukáš lpr at pontex.cz
Tue Jan 12 17:37:31 CET 2010

Zdravím v konferenci,

řeším "počeštění" balíčku fancyref, aby psal "kapitola" místo "chapter"
apod.

Podle manuálu k balíčku by měla být předefinována některá makra. To jsem
provedl následujícím způsobem (v komentáři defaulty pro anglický a německý
jazyk z manuálu):

%\renewcommand{\Frefchapname}   \chaptername   \chaptername
\renewcommand{\Frefenumname}{Bod}  %Item Punkt
\renewcommand{\Frefeqname}{Rovnice}      %Equation Gleichung
%\renewcommand{\Freffigname}    \figurename     \figurename
\renewcommand{\Freffnname}{Poznámka}      %Footnote Fußnote
\renewcommand{\Frefonname}{Na}      %On Auf
%\renewcommand{\Frefpgname}      \pagename         \pagename
\renewcommand{\Frefsecname}{Kapitola}    %Section Abschnitt
\renewcommand{\Frefseename}{Viz}    %See Siehe
%\renewcommand{\Freftabname}    \tablename       \tablename

\renewcommand{\Freffigshortname}{Obr.}  %Fig. Abb.
\renewcommand{\Frefpgshortname}{Str.}    %P. S.
\renewcommand{\Freftabshortname}{Tab.}  %Tab. Tab.

Varianty s malým písmenkem na začátku (pro použití uvnitř věty) se snad
vytvoří automaticky...

Nicméně v dokumentu se mi pak objevuje např.:

viz kapitola A on page 13.

Co tedy ještě předefinovat? Něco ve varioref?

- Mám také pocit, že jsem se setkal se šablonou (třídou? stylem?) (pro
diplomky? tady v konferenci?), která "tahala" spoustu balíčků, mj.
fancyref, a redefinovala české ekvivalenty místo anglických. Ačkoli jsem
se ji pokoušel najít, nezdařilo; zřejmě jsem si ji tehdy ani neuložil na
lokál.

Nevzpomíná si ještě někdo na takovou šablonu, příp. kde se objevila?

Předem děkuji za odpovědi.

Zdravím

Lukáš Procházka