[cstex] Pozice bloku v beameru

petr zemánek petr.zemanek at gmail.com
Tue Apr 6 13:40:56 CEST 2010

Dobrý den,
snažil jsem se najít, kde má "beamer" uložené nastavení pozice
jednotlivých bloků na stránce. Mam totiž tabulku, kterou bych chtěl
vložit do prostředi

\begin{exampleblock}

\end{exampleblock}

jenže tabulka je sirší (ale stále se vejde na stránku) než vytvořený
rámeček. Ten lze samozřejmě zvětšit pomoci příkazu

\setlength{\textwidth}{15cm}

jenže blok je na stránce vycentrován a levý okraj je nejspíše dán
pevně - což je můj problém, neboť bych jej chtěl (pouze na této
stránce) posunout více vlevo, což se mi ve změti všech "beamerovských"
souborů nepodařilo najít.

V prezentaci používám toto nastavení:

\documentclass[9pt]{beamer}
\mode<presentation>
\usetheme{Warsaw}
\usefonttheme{structuresmallcapsserif}
\setbeamertemplate{navigation symbols}{}
\setbeamercovered{dynamic}

Děkuji za pomoc.
S pozdravem Petr Zemánek.