[cstex] OT: davkova konverze bitmapovych obrazku do PDF

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Fri Oct 23 14:07:32 CEST 2009

To je tez muj hlavni duvod - mam nafocenu nejakou dokumentaci a chci s
ni seznamit ostatni. Mnohostrankovy tiff bude schopen prohlizet malokdo,
PDF je k poskytnuti sirokemu okruhu laiku asi ta nejlepsi moznost (kdyz
chci mit fotky v urcitem poradi). Velikostne to vyjde zhruba na stejno
jako soucet vsech velikosti bitmapovych souboru, takze ani pomerne velka
velikost "bitmapovych" PDF souboru neni v tomto ohledu problem.

Ja nyni obcas delam i to, ze napr. tabulky z Excelu a nejake bitmapove
obrazky prevedu do PDF do jednoho souboru, a pak v ConTeXtu zobrazim kde
potrebuju na prislusnou stranku spojeneho PDF souboru ..

J.H.