[cstex] OT: davkova konverze bitmapovych obrazku do PDF

Pavel Striz striz at fame.utb.cz
Fri Oct 23 14:22:01 CEST 2009

Dobry den,

ta odpoved asi smerovala na to, jestli nelze zvolit neztratovy bmp/png/gif.
Existuje neztratova komprese v jpg, ale tezko rici, co ten konkretni stroj
pouziva a co lze u nej nastavit.

Nase ustavni kopirka umi urcite skenovani do bmp, to si pak supnu treba do
png/eps a uz nasavam v TeXu.

Mj. na rozumne vyhlazeni ztratoveho jpg se mi oplatila nadstavba pro GIMP,
tj.
http://cimg.sourceforge.net/greycstoration/download.shtml
Ale grafici urcite maji sve filtry a ochytane postupy.

PS