[cstex] OT: davkova konverze bitmapovych obrazku do PDF

Tomáš Kubina tomas.kubina at vsb.cz
Fri Oct 23 13:54:58 CEST 2009

Důvodem je, že vstupní zařízení je multifunkční zařízení, které
mimochodem i scanuje. Můžu si vybrat černobíle do Tiffu nebo barevně do
Jpg a poslat si to z ní po síti na mail. Tím možnosti končí. Pokud je to
nějaké nesvázané tištěné dílko, tak to vložím do automatického podavače
a multifunkční žďorb to pošle dokonce v jednom mailu.  Do pdf to dávám
proto, že je jednodušší si to prohlížet ve správném pořadí než na
přeskáčku jako obrázky (viz příklad) a taky tím můžu snáze obšťastnit
další nešťastníky.

Tomáš Kubina