[cstex] Citace zdroju z internetu.

Pavel Striz striz at fame.utb.cz
Tue Nov 24 19:59:58 CET 2009

Norma (CSN) ISO neni vsemi vrele prijimana, ale hratky s "Webove stranky" a
"Elektronicke clanky" na http://citace.com/moduly.php by mohly pomoci. To je
na rade instituci doporucujici norma.

Variabilita tam je. Asi nastavit jednu latku a tu pouzit v cele praci.
"URL:" je vyhodne v tom, ze je to vstrebatelne pro smes ceskych, slovenskych
a zahranicnich zdroju. "cit." je datum citovani, tedy kdy jsem zdroj
navstivil. Je to zaruka, ze byl zdroj funkcni. Nekdy se pise informace o
vzniku stranky, verzi, ...

PS